torsdag 20 november 2008

20/11 och kaoset är lugnande

Dagens inlägg tillägnas min godaste vän i hela världen, nämligen Mikaela. Mikaela är en glad tjej med jättefina glasögon som hon inte skäms över att visa upp. Hon byter hårfärg oftare än Kalle Anka äger allt och alla, men det blir alltid lika fint! Tyvärr är denna förtjusande tjej inte singel, fakta som tär på min själ var dag, men hennes fästman Björn är mycket att hänga i julgran, korean som han är. Hmm...vad mer vet jag om denna pingla...just det, hennes musiksmak är i min mening inte den bästa, men vissa guldkorn kan man hitta på hennes iPod. Lite Coldplay är aldrig fel till exempel. Så tack för att du finns Mikaela, du gör världen en lite mysigare plats att vistas i!

För att lära känna Mikaela lite bättre, och för att lyssna på hennes iPod-musik, besök mikaeladahlstrom.blogg.se!

Förresten så randomizade min mamma fram en Sex and the City-box idag, med typ tre säsonger av serien. Så då var min helg fullbokad!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Naaaaaaw :D Vad fiint!!!

Kavan sa...

;)

Anonym sa...

Håll käften (mycket vackert skrivet)

Anonym sa...

Fan vad dum du är Kavan. (I like your blog dude)

Kavan sa...

JAG ÄLSKAR ER ALLA :'(